Google Adwords Remarketing

Med en nøje udarbejdet Google Adwords remarketingstrategi kan vi hos Retainer hjælpe dig og din virksomhed med at målrette online markedsføring mod besøgende, kundeemner, eksisterende kunder m.m.

Hvad er remarketing?

Remarketing er et yderst vigtigt element i enhver online markedsføringsstrategi, da ikke alle besøgende ender med det ønskede call to action, uanset om det er tilmelding til et nyhedsbrev, check-out på online køb eller andet.

Derfor kan du med Google Adwords remarketing samle dine kunder og besøgende i remarketing-lister og eksponere dem for brand- eller produktannoncer og påvirke dem, uanset hvor i købsprocessen de befinder sig.

Dynamisk remarketing

Med dynamisk Google Adwords remarketing kan du gøre dine remarketing annoncer mere specifikke og relevante for dine besøgende. Dynamisk remarketing viser annoncer ud fra den besøgenes adfærd på dit site.

Dette betyder, at der vises annoncer for netop de produktkategorier og varenumre, dine besøgende har kigget på. Med dynamisk Google Adwords remarketing opnår du særdeles høj relevans for de annoncer, dine besøgende udsættes for på Googles Display Netværk

Search remarketing

Har dine kundeemner tidligere besøgt dit website, kan dine søgeordsannoncer vises ud fra et remarketing princip. Det betyder, at du kan eksponere dine kundeemner for dine brands/produkt søgeordsannoncer i Googles søgeresultater.

Disse annoncer vises dog kun i forbindelse med relaterede søgninger, hvis dine kundeemner foretager yderligere research eller produktsøgninger. 

Video remarketing

Videoannoncering er en meget effektiv metode til at brande din virksomhed og dine produkter. Med video-remarketing kan du vise skræddersyede videoannoncer til besøgende på YouTube. Når besøgende interagerer med din YouTubekanal, medtages de i en YouTube remarketing-liste. 

Mobil-app remarketing

Har du en mobil app, kan du opbygge remarketing lister ud fra brugere af din applikation. Når en bruger anvender din app, medtages denne i din Google Adwords remarketing-liste, som du kan vise relevante annoncer for - både for dine produkter og dit brand. 

Nedenfor kan du se et overblik over, hvad Google Adwords remarketing kan gøre for dit brand, dine produkter, dine sociale medier og din e-mail markedsføring: 

 

 

Brand remarketing

Øget eksponering og brand loyalitet med brand remarketing. Retarget kundeemner realtime.

  • Branding
  • Awareness
  • Realtime
  • Eksponering


Produkt remarketing

Genaktivering af kunder og kundeemner med målrettede kampagner.

  • Kampagner
  • Produkter
  • Lead generering
  • Mersalg

SMM - Social Media

Driv socialt engagement med Social Media Management. Øget produkt og brand kendskab.

  • Content creation
  • Socialt engagement
  • Målretning/segmentering

Email marketing

Opbyg kundeloyalitet med specifikt målrettede email remarketing kampagner til eksisterende kunder.

  • Segmenterede email lister
  • Øget konvertering
  • Mailchimp