Adwords Search pakker

Teknisk optimering

Priser fra kr. 1795,-
Se mere info på søgeordsannoncering

Teknisk Adwords optimering af søgeords kampagner med fokus på trafik og afviklingsoptimering på Googles søgemaskine. Alle vores Adwords search Retainer aftaler tager udgangspunkt i teknisk optimering af søgeords kampagnerne. 

Med en Retainer aftale baseret på en teknisk Adwords pakke, sikrer du dig et godt fundament til jeres Adwords optimering, da vi implementerer de grundlæggende tekniske elementer i etableringsfasen og både udbygger, optimerer og vedligeholder disse løbende.

Den tekniske Adwords pakke er baseret på fast pris i opstart, kombineret med et løbende teknisk optimeringsabonnement, så du er sikret vedvarende resultater. 

Med teknisk Adwords optimering sikrer du dig relevant trafik med optimerede klik priser.

User & content

Ud fra dine individuelle behov kan løsningen opgraderes til lige dine behov og ønsker. Dette baseres på en fleksibel Retainer time aftale, som kan justeres kvartalsvis efter behov.

Har du behov for en individuel tilpasning fra start, anbefaler vi at starte med en Basis eller Pro løsning.

Basis løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:

  • Konverteringsoptimering
  • Fokus på kampagnesider
  • Fokus på ROI
  • International annoncering

Pro løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:

  • Kampagne og leadgenereringssider.
  • Avanceret search remarketing
  • Optimering af User engagement
  • Detail konverteringsoptimering
  • Hvis Google er en afgørende trafikkanal

Abonnement  Timebasis     Ikke inkluderet

I vores skema kan du se hvilke produkter/løsninger, som er indeholdt i vores teknik, basis og pro løsninger. Du kan desuden trykke på alle overskrifter og læse mere om de enkelte emner.

Datapakke - Værktøjer

Teknik Basis Pro
Google Analytics
Opsætning af Google Analytics med måling af kundeadfærd, trafikkanaler mv.
Google Business
Google Business oprettelse med firmanavn, profilbillede, logo og stamdata.
Google+
Google+ oprettelse med firmanavn, logo og stamdata
Google Webmaster
Oprettelse af Google Webmaster tool - Search Console. Effektiv overvågning af dit website
Google Tag Manager
Fleksibel og effektiv tracking med Google Tag Manager
Google Adwords
Oprettelse af Adwords konto og opsætning på website og Analytics
Konverteringstracking på KPI
Opsætning af standard tracking på downloads, eksterne links mv.
Konverteringstracking - Avanceret
Opsætning af avancerede tracking funktioner som e-commerce, sociale medier mv.
Google.dk
SEO er primært målrettet Googles søgemaskine med dansk sprog og danske brugere
International annoncering
Målretning af Adwords mod andre lande, brugere og sprog

 

Etablering af løsning:

     
Adwords opsætning
Kampagne og annonce opsætning eller optimering af eksisterende setup.
Annonceproduktion
Udarbejdelse af tekst annoncer til søgeords annoncering.
Adwords søgeordsanalyse - Brand/Produkt
Analyse og identifikation af købsrelaterede søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter
Adwords søgeordsanalyse - Generiske søgeord
Analyse og identifikation af research søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter
Web analyse
Analyse af brugeradfærd, trafikkanaler, konvertering, konkurrenter, sociale medier mv.
Kickoff - Opstartsplan
Udarbejdelse og godkendelse af Adwords plan

 

Teknisk optimering:

     
Adwords søgeordsoptimering
Løbende analyse og optimering af Adwords søgeord og søgeordstyper.
Quality Score optimering
Løbende optimering af Google Adwords  Quality Score elementer.
Kampagne optimering
Løbende optimering af Adwords kampagne og annonce indstillinger.
Kampagnesider
Løbende opdatering af Adwords kampagne og landingssider.
Lokal Annoncering
Kampagne og annonce optimering mod Local Search resultater.
Mobil annoncering
Løbende optimering og tilpasning til mobile enheder
Dataopsamling website
Løbende dataopsamling på websitet til search remarketing.
Opsætning remarketing
Opsætning målgruppe til remarketing på alle besøgende på websitet.
Analyseværktøjer
Overvågning og vedligeholdelse af Google Analyseværktøjer
Kvartalsrapportering - KPI
Kvartalsrapportering med KPI og Adwords performance
Løbende autorapportering
Opsætning af løbende autorapportering fra Google Analytics

 

User experience & content:

     
Konverteringsoptimering
Konverteringsoptimering med fokus på ordre og leads
Adwords kampagnessider
Oprettelse og udarbejdelse af Adwords kampagnessider.
User engagement
Optimering af user engagement elementer som bounce rate, downloads, side engagement mv.
International Annoncering
Udarbejdelse og optimering af annonce tekster og kampagneindstillinger.
Avanceret search remarketing
Optimering, opsætning og dataopsamling på specifikke målgrupper og platforme.
Kvartalsrapportering - Avanceret
Adwords konverteringsmåling og nye indsatsområder
Statusmøder - Løbende
Gennemgang af kvartalsrapporteringer og indsatsområder
Detail rapportering
Detail rapportering på fokusområder med dybdegående analyser
Content Marketing
Udarbejdelse af effektive kampagnesider med call to action elementer