Markedsføring mod kendte emner på LinkedIn

Opnå en målrettet og effektfuld indsats på dine LinkedIn annoncer med webbaseret remarketing og upload af egne kunde- og kontaktlister. 

For nyligt lancerede LinkedIn en ny mulighed for at målrette annoncer mod remarketing målgrupper. Det vil sige, at du kan målrette din markedsføring mod emner, som har besøgt dit website (webbaseret remarketing), eller du kan uploade lister fra dit CRM system med dine kontaktpersoner og/eller virksomhedslister.

LinkedIn har valgt at kalde dette for Matched Audiences, og det er et oplagt værktøj til at følge op på dine salgsemner og leads med målrettede kampagner og budskaber, der sikrer øget ROI på din markedsføring.

Udover muligheden for demografisk målretning på LinkedIn, som f.eks. jobfunktion eller anciennitet, har du med denne løsning nu mulighed for at præcisere og prioritere dine målgrupper bedre og derved effektivisere din målrettede annoncering endnu mere.

For at komme i gang med remarketing på LinkedIn kræver det, at du har oprettet og installeret LinkedIns Insight Tag på dit website.

Nedenfor ser du nogle af de muligheder som LinkedIn remarketing giver dig: 

  • Webbaserede målgrupper:
    • Opsættes via ”LinkedIn Insight” tagget
    • Adfærdsbestemte målgrupper mod specifikke sider eller grupper
    • Varighed: Samler cookies op i 90 dage
    • størrelse: 300 pr. målgruppe
  • Upload af virksomhedslister:
    • Målret annoncering mod virksomhedslister
    • Varighed: Intet udløb
    • størrelse: 300 pr. målgruppe
  • Upload af emne-/kundelister:
    • Målret annoncering mod salgs- og kundelister
    • Varighed: Intet udløb
    • størrelse: 300 pr. målgruppe

 

 

 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden

 

 

Relaterede nyheder