Display produkt annoncering

Øget produktkendskab 

Display produkt annoncering baseres på et databaseret grundlag, så dine annoncer målrettes bedst muligt. Disse annoncer vises på Googles Display netværk, hvor du kan øge produktkendskabet blandt din målgruppe.

Med en specifik målretning sikres du et maksimalt return of investment.

Display produkt annoncering kan målrettes meget specifikt ud fra flere målretningsmetoder, som interesse, geografi, demografi m.m.

Specifik målretning

De rette annoncer til de rette personer – Display annonceringer kan målrettes meget præcist med følgende metoder:

  • Emne målretning
    Målrettet markedsføring mod specifikke sider baseret på hovedemne.
  • Placerings målretning
    Målret din markedsføring mod specifikke udgiversites, ved at udvælge hvor dine annoncer vises.
  • Kontekst målretning
    Automatisk målretning af annoncer på baggrund af valgte keywords for en given annonce.
  • Geografisk målretning
    Målret annoncer mod specifikke geografiske områder, eksempelvis i forbindelse med lokale kampagner eller områdebestemte aktiviteter.
  • Demografisk målretning
    Annoncer målrettet mod specifikke demografiske målgrupper - F.eks Kvinder 25-34 år.
  • Interesse kategorier
    Dataopsamling på brugeres adfærd online gemmes og ud fra adfærden og side besøg fastslås interesser for den enkelte bruger.
  • Remarketing
    Databaseret markedsføring mod eksisterende kunder, side besøgende m.m. Øget konvertering med remarketing mod specifikke segmenter. 

Uanset hvor i købsprocessen dine kundeemner eller eksisterende kunder befinder sig, kan dine annoncer målrettes helt specifikt baseret på emner, interesser, søgeord og meget mere.

Desuden kan display annonceringer vises uanset platform – Det betyder, at du er sikret optimal visning på alt fra desktop til mobil og tablet.

Fleksibel Retainer aftale

Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding

Læs mere om vores Retainer aftale.

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden