Opbyg kundebevidsthed 

Opbyg en øget opmærksomhed omkring dit brand og dine produkter med online markedsføring målrettet nye, relevante emner for dig og din virksomhed.

Online markedsføring med henblik på at skabe opmærksomhed målretter dine kampagner mod bredere målgrupper, hvor det handler om at opnå flest mulige eksponeringer og skabe en interesse for din virksomhed og dine produkter.

Målretning

Når du vælger opmærksomhedsskabende online markedsføring, arbejder vi med en bred målretning mod nye emner.

Typisk er der tale om kampagner, hvor målretningen tager udgangspunkt i en geografiske målretning mod dine interesseområder - lokalt, nationalt eller internationalt. 

Den geografiske målretning kan desuden segmenteres ved hjælp af flere demografiske forhold såsom blandt andet alder og køn. Dette sikrer, at dine kampagner eksponeres for de helt rigtige emner til trods for en forholdsvis bred målretning.

Produkter

Når du ønsker at skabe en øget opmærksomhed, handler det om at skabe en gennemgående push-markedsføring, som foregår på tværs af online kanaler. Derved sikres du en bred dækning online, hvor du kan ramme din målgruppe med din markedsføring.

Vi baserer den opmærksomhedsskabende markedsføring på et udvalg af displayannoncer, som består af grafiske bannere på Google Display netværket og sponsorerede opslag eller sideannoncer på Facebook og LinkedIn.

    

Google Adwords - Display

Med Google Adwords displaykampagner, kan du eksponere dine annoncer mod målgruppen på Googles Display netværk (GDN).

Her kan du ramme din målgruppe med annoncer, når de surfer rundt på deres vante hjemmeisder og eksempelvis læser nyheder, besøger branchesider mv. 

Displaykampagner på Google Adwords tager udgangspunkt i bannerannoncer, som udarbejdes i seks formater, der sikrer et højt antal eksponeringer af dine kampagner.

Facebook

På Facebook hjælper vi dig med at ramme din målgruppe med sponsorerede opslag i nyhedsstrømmen og/eller annoncer i højre side af skærmen.

Det er desuden også muligt at udvide dine kampagner til Instagram, hvis denne platform er aktuel for din målgruppe.

Facebook har desuden opbygget et audience-network, som er meget lig Googles Display netværk. Her kan du opnå yderligere eksponeringer på tværs af Facebooks partnersider, apps mv.

Linkedin

Med LinkedIn markedsføring kan vi hjælpe dig med at sponsorere dit indhold og oprette display- eller tekstannoncer, som målrettes mod din målgruppe på platformen.

Derudover kan dine kampagner også opsættes som In-mail kampagner, hvor du sender målgruppen en besked - direkte i deres indbakke. 

LinkedIn er baseret på en professionel tilgang til profilerne, hvilket giver flere muligheder for målretning mod relevante emner, som er baseret på jobfunktioner, færdigheder, uddannelser og meget mere. 

KPI-rapportering

Vores opmærksomhedsskabende koncept baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned, en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din konceptløsning til opmærksomhedsskabende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagnens overordnede performance med fokus på eksponeringer/visninger af dine kampagner.

 

Retainer – Fast abonnement

Vores koncepter er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde bredt på tværs af platforme. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din opmærksomhedsskabende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.