Søgemaskineoptimering

Webtrafik drives i høj grad af de største søgemaskiner; Google, Bing og Yahoo. Markedsandelen for disse svinger fra land til land, men Google er den absolut største og mest dominerende søgemaskine i dag.

Søgemaskiner er den hyppigst anvendte navigationsmetode online og står i det fleste tilfælde for størstedelen af websites trafik. Kan din hjemmeside ikke findes af søgemaskinerne, misser du derfor en hel del trafik til dit site.

Søgemaskiner finder dine søgeresultater på baggrund af algoritmer, som matcher flere forskellige ranking factors og indhold med den indtastede søgning. 

Google søgemaskineoptimering

Google søgeoptimering går helt banalt ud på at søgeoptimere dit website, så Googles søgemaskine kan crawle og læse dit site bedst muligt.

Dette øger din eksponering og trafik via Googles organiske søgeresultater.

Søgemaskineoptimering består af mange individuelle elementer, som alle arbejder sammen i forhold til optimering af dit site.

Se hvad vi kan gøre for dig og hvilke elementer vi arbejder med på Googles søgemaskine.

Google optimering og algoritmer

Algoritmer er længere formler og processer, som finder de bedste søgeresultater i forhold til den indtastede søgning.

Google benytter mere end 200 forskellige algoritmer, som hver har forskellige faktorer, der forvandler den indtastede søgning til det korrekte eller mest relevante resultat.

Læs mere om hvad Google søgeoptimering og algoritmer er og lær mere om hvilke faktorer der kan have indflydelse på din sides placering her.

Fleksibel Retainer aftale

Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding

Læs mere om vores Retainer aftale.

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden