Messer - Interesse

Vil du have flere besøg på din messestand, kan du med stor fordel drage nytte af lokationsbaseret online markedsføring.

Ud fra den geografiske placering kan du eksponere din messestand og dine produkter mod nye emner i en radius helt ned til 1 kilometer.

Vores produktløsning til opmærksomhed før dine messeaktiviteter er oplagt til dig, hvis:

  • Du ønsker at skabe et øget kendskab til dine messeaktiviteter
  • Du vil opnå flere, nye messebesøg
  • Du vil brande din virksomhed/produkter online under messen
  • Du vil indsamle nye, relevante leads online

Målretning

Målretningen ved interesseskabende aktiviteter ifm. dine messer er udelukkende henvendt til nye, potentielle salgs- og kundeemner. Den primære målretning af kampagnerne er en geografisk målretning mod det givne område omkring messen.

Udgangspunktet med den geografiske målretning er primært, at emner, der befinder sig på messen, er relevante for din virksomhed og har en vis interesse for dine produkter.

Dog kan den geografiske målretning kombineres med flere demografiske forhold såsom interesser, stillinger mv., hvis du ønsker at indsnævre målretningen yderligere.

Læs mere om målretningsmulighederne på de enkelte platforme herunder.

Platforme

Med fokus på eksponeringer kombinerer vi flere populære platforme, som sikrer en bred dækning mod målgruppen.

    

Google Display

Google Display netværket når ud til mere end 90 % af verdens internetbrugere, hvilket gør Google Display netværket til et oplagt værktøj, når du ønsker at øge opmærksomheden omkring dine messeaktiviteter.

Med HTML5 bannere på Google Display netværket sørger vi for at eksponere dine annoncer mod relevante emner, når de befinder sig på udgiversites på netværket ud fra følgende målretninger:

  • Geografi:
    Radius: 1-800 km. eller specifikke områder
  • Nye emner:
    Udgiversites: Placering/emne
  • Kendte emner:
    Hjemmeside remarketing

Facebook / Instagram

Facebook er en oplagt platform til målretning af markedsføring mod både nye og relevante emner.

Med fokus på eksponeringer kan annoncer her desuden udvides til både Instagram og Facebooks Audience Network, som er meget lig Google Display netværket.

Annonceringen tager udgangspunkt i sideopslag med linkboks, billede- eller videomateriale: (Ved video tages der udgangspunkt i leveret videomateriale)

  • Geografi:
    Radius: 1-80 km. eller specifikke områder
  • Nye emner:
    Interesser, stillinger, virksomheder
  • Kendte emner:
    Hjemmeside remarketing, kundelister

Se mere information om Facebooks geografiske målretning her

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til interesseskabende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. 

Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på interaktionen med dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din interessebaserede markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud. 

JA TAK, jeg vil gerne have et uforpligtende tilbud

Vi har blandt andet lavet for...

Se vores andre messeløsninger:

Opmærksomhed

Opbyg en øget bevidsthed før messen med fokus på eksponeringer

Læs mere

Leadgenerering

Få flere besøg på din stand under messen med info målrettet kendte emner 

Læs mere

Opfølgning

Følg op på dine leads efter messen med målrettede kampagner

Læs mere