Google Adwords Display - Interesse

Med interesseskabende markedsføring på Google Display netværket hjælper vi dig med at målrette dine kampagner mod relevante emner og placeringer, som sender relevant trafik til din hjemmeside.

Vores produktløsning til interesseskabende markedsføring er oplagt til dig, hvis:

  • Dine kundeemner har et højt informationsbehov
  • Dine kundeemner søger potentielle produktmuligheder
  • Du ønsker at drive mere trafik til din hjemmeside
  • Du vil opfordre til en handling på din hjemmeside

Målretning

Den primære målretning ved interessebaseret markedsføring er mod interessegrupper i markedet. Med Google Adwords findes der flere metoder, der kan kombineres, for at ramme de helt rigtige emner/målgrupper:

  • Emnemålretning
    Kampagnen målrettes udgiversites baseret på sidens hovedemner
  • Interessekategorier
    Kampagnen målrettes emner baseret på deres tidligere adfærd
  • Placeringsmålretning
    Kampagnen kan målrettes specifikke udgiversites
  • Kontekst målretning
    Kampagnen kan målrettes udgiversites baseret på keywords

Derudover kan den primære målretning kombineres med geografiske og demografiske forhold, som gør sig gældende for netop din virksomhed.

Det betyder, at vi kan hjælpe dig med alt fra det lokale kendskab til store, internationale kampagner på tværs af flere lande.

Enhedsmålretning

På Google Display netværket kan dine kampagner målrettes specifikke enhedstyper såsom desktop, mobile enheder og tablets, operativsystemer, trådløse netværk mv.

Denne enhedsmålretning er som udgangspunkt en yderligere segmentering af din målgruppe, som er beskrevet ovenfor. Enhedsmålretningen sikrer dig visninger på relevante platforme samt mulighed for at tilpasse indholdet på landingssiden.

  • Desktop
    Stationære og bærbare computere hvor viewporten (Skærmstørrelsen) er over 7 tommer
  • Mobil
    Håndholdte enheder der indeholder opringningsfunktion
  • Tablet
    Håndholdte enheder der ikke nødvendigvis indeholder opringningsfunktion

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til interesseskabende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på interaktionen med dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på dit interessebaserede markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

JA TAK, jeg vil gerne have et uforpligtende tilbud

Vi har blandt andet lavet for...

Se vores andre Adwords løsninger:

Opmærksomhed

Opbyg øget kundebevidsthed med fokus på eksponeringer

Læs mere

Leadgenerering

Skab flere leads med målrettede kampagner og budskaber

Læs mere

Kundefastholdelse

Få oprettet kampagner målrettet din kundedatabase

Læs mere