B2B på de sociale medier


Uden at give det et forsøg og afsætte de nødvendige ressourcer, konkluderer rigtig mange B2B virksomheder at sociale medier ikke er relevante for deres branche.

Statistikkerne siger tvært i mod noget andet – Langt de fleste store brands på Facebook, Instagram, LinkedIn mv. er B2B virksomheder, som fortæller historier om deres produkter i den ”virkelige verden”.

Målsætning

Målsætningen er at give dig inspiration og indblik i dine muligheder for en succesfuld social tilstedeværelse og hvilke platforme der giver dig de optimale værktøjer i forhold til dine målsætninger med sociale medier.

Herunder hvordan de sociale platforme kan understøtte dine offline aktiviteter og drive et højere engagement på dine events, messer mv.

Vi vil blandt andet kigge på hvordan de sociale platforme er en del af springbrættet fra multi channel til omnichannel markedsføring for dig og dine kunder/kundeemner.

  • Driv relevant trafik til dit site
  • Øget kundefastholdelse med remarketing
  • Brand/produkthistorier
  • Understøt offline aktiviteter med SMM

Vil du høre mere?