Hvad end du indsamler leads via en messespecifik landingsside eller offline, hvorefter de tilføjes til dit CRM (Customer Relationship Management) system, kan vi med messeopfølgende aktiviteter sørge for at bearbejde dine nye potentielle salgs- og kundeemner ved hjælp af remarketing.

Vores produktløsning til opfølgning efter dine messeaktiviteter er oplagt til dig, hvis:

  • Du ønsker at bearbejde nye emner/leads
  • Du ønsker at brande virksomhed/produkter efter messen

Målretning

Når du vælger at følge op på dine leads efter en messe, foregår dette ved hjælp af remarketing kampagner online. Her kan vi påvirke dine kendte salgs- og kundeemner med kampagner på tværs af platforme og interaktoinstyper.

Kampagnerne målrettes forholdsvis snævre målgrupper, som består af dine nye leads, som er oprettet i dit CRM system samt databaserede målgrupper blandt andet på besøg på din(e) messe-kampagneside(r).

Indsamler du hverken leads eller sender dem til en specifik landingsside, er det også muligt at opbygge målgrupper på baggrund af f.eks. interaktion med dine opslag på Facebook, videovisninger mv. (Facebook og YouTube mv.)

Disse muligheder sikrer, at vi kan følge op på dine relevante emner, uanset hvilken type indhold du promoverer, og hvordan du indsamler dine leads på messen.

Læs mere om målretningsmulighederne på de enkelte platforme herunder.

Platforme

Med fokus på kampagneinteraktion kombinerer vi flere populære platforme, som sikrer en bred dækning mod målgruppen og sørger for at assistere dine offline tiltag mod nye salgs- og kundeemner.

    

Facebook / Instagram

Facebook er en oplagt platform til målretning af markedsføring mod kendte emner fra din hjemmeside eller kundedatabaser. Med fokus på eksponeringer og interaktion kan annoncer her desuden udvides til både Instagram og Facebooks Audience Network, som er meget lig Google Display netværket.

Annonceringen tager udgangspunkt i sideopslag med linkboks, billede- eller videomateriale. (Ved video tages der udgangspunkt i leveret videomateriale)

 Annonceringen kan målrettes flere typer af remarketing målgrupper:

  • Hjemmesidemålgrupper:
    Opsaml emner som under messen besøger din landingsside
  • Hjemmesidekonvertering:
    Opsaml emner som foretager en konvertering på din hjemmeside
  • Interaktioner med dit indhold:
    Emner der har interageret med dit indhold eller din side
  • Kundelister:
    Leads fra dit CRM system eller Facebook leadformularer

Minimumsstørrelse på målgrupper på Facebook/Instagram: 20 personer

Google Display

Google Display netværket når ud til mere end 90 % af verdens internetbrugere, hvilket gør Google Display netværket til et oplagt værktøj, når du ønsker at øge opmærksomheden omkring dine messeaktiviteter.

Med HTML5 bannere på netværket sørger vi for at eksponere dine annoncer mod relevante emner, når de befinder sig på udgiversites på netværket ud fra følgende målretninger:

  • Hjemmesidemålgrupper:
    Opsaml emner som besøger din landingsside under messen 
  • Hjemmesidekonvertering:
    Opsaml emner som foretager en konvertering på din hjemmeside
  • Videovisninger (YouTube):
    Emner der har set din video på YouTube

Minimumsstørrelse på målgrupper på Google Display netværket: 100 personer 

LinkedIn

På LinkedIn kan vi eksponere dine annoncer målrettet dine nye potentielle salgs- og kundeemner via LinkedIns Insights Tag, som er et stykke JavaScript-kode, der installeres på din hjemmeside.

Her kan du målrette mod professionelle demografiske forhold kombineret med den relevante geografiske placering mod kendte emner.

Udgangspunktet er sponsoreret indhold (almindelige opslag) og/eller tekstannoncer.

LinkedIn er en særdeles relevant platform især for industrivirksomheder, hvor virksomhederne i mange tilfælde er særdeles nicheprægede, og med remarketing funktionen kan du målrette dine messeemner ud fra følgende:

  • Hjemmesidemålgrupper:
    Opsaml emner som besøger din landingsside under messen 
  • Hjemmesidekonvertering:
    Opsaml emner som foretager en konvertering på din hjemmeside
  • Kundelister:
    Leads fra dit CRM system eller Facebook leadformularer

Minimumsstørrelse på målgrupper på LinkedIn: 300 personer

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til kundefastholdende/opfølgende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke.

Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af visninger, interaktion, leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din kundefastholdende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring. 

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden