Med Facebooks leadgenererende værtøjer og remarketing kan vi hjælpe dig med at skaffe flere relevante leads via dine målrettede kampagner mod kendte emner.

Vores produktløsning til leadgenererende markedsføring er oplagt til dig, hvis:

  • Du ønsker at indsamle leads via din hjemmeside
  • Du vil følge op på potentielle emner, som ikke har foretaget en handling
  • Dine kundeemner skal afgive informationer for at modtage salgsmateriale

Målretning

Den primære målretning med leadgenerende markedsføring er remarketing målgrupper på emner, som har besøgt din hjemmeside eller været i kontakt med dit brand online. Dette opsættes via Facebooks Pixel, som er et stykke JavaScript-kode, som installeres på din hjemmeside, som sender data om dine besøgendes adfærd på hjemmesiden til din annoncekonto.

Denne type målretning er især relevant som opfølgning på opmærksomheds- eller interesseskabende markedsføringsaktiviteter, hvor der sendes relevant trafik til hjemmesiden.

Med opsætningen af diverse værktøjer i vores Datapakke er det muligt at oprette adfærdsbestemte målgrupper fra hjemmesiden baseret på sidevisninger, fuldførelse af bestemte handlinger mv.

Dette kan kombineres med geografiske/demografiske forhold, men som udgangspunkt vil yderligere segmenteringer være mindre relevante, da der målrettes kampagner mod allerede kendte emner/remarketing målgrupper.

Placeringsmålretning

Med Facebookannoncering er det muligt at målrette dine annoncer på flere placeringer afhængigt af dit indhold og ønskede platforme.

Placeringsmulighederne til Facebook annoncer er:

  • Facebook:
    • Nyheder
    • Lynartikler
    • In-Stream videoer
    • Højre kolonne
    • Foreslåede videoer
  • Instagram:
    • Nyheder
    • Stories
  • Audience Network*
  • Sponsorerede beskeder

*Audience Network er en samling af udgiversites og applikationer meget lig Googles Display netværk. Her kan du eksponere din målgruppe for dine annoncer, mens de eksempelvis tjekker blogs, forums, nyheder eller anvender nogle af Facebooks partnerapps.

Læs mere om markedsføring på Facebook her. 

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til leadgenererende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din leadgenererende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

JA TAK, jeg vil gerne have et uforpligtende tilbud

Vi har blandt andet lavet for

Se vores andre Facebook produkter

Opmærksomhed

Opbyg øget opmærksomhed omkring dit brand og produkter

Læs mere

Interesse

Påvirk kunderovervejelsen blandt potentielle emner

Læs mere

Kundefastholdelse

Øg din kundefastholdelse med effektive remarketing tiltag

Læs mere