Med interessemålrettet markedsføring på Facebook har du mulighed for at nå ud til en bred målgruppe af potentielle emner med annoncering målrettet deres angivede interesser, arbejdsstillinger og meget mere.

Målgruppen for vores interessebaserede markedsføring er nye kunde- og salgsemner, som endnu ikke har været i kontakt med dit brand.

Vores produktløsning til interesseskabende markedsføring er oplagt til dig, hvis:

  • Dine kundeemner har et højt informationsbehov
  • Dine kundeemner søger potentielle produktmuligheder
  • Du ønsker at drive mere trafik til din hjemmeside
  • Du vil opfordre til en handling på din hjemmeside

Målretning

Den primære målretning består af relevante interessemålretninger, som kombineres med geografiske interesseområder.

Med Facebooks interessemålretning har vi mulighed for at opbygge relevante målgrupper med udgangspunkt i dine potentielle salgs-/kundeemners angivede interesser, stillinger, uddannelse, arbejdsgiver mv. Facebook indsamler også relevante informationer om brugerne, som indgår i disse målgrupper.

Det vil sige, at der kan medtages emner i målgrupper, som ikke nødvendigvis har angivet disse informationer i deres profil men eventuelt interagerer med Facebooksider, hjemmesider mv., som er relaterede til den angivede interesse i målgruppedefinitionen.

Dette betyder, at der sikres relevante eksponeringer mod emner, som potentielt har en interesse for dit brand og dine produkter/ydelser.

Placeringsmålretning

Med Facebookannoncering er det muligt at målrette dine annoncer på flere placeringer afhængigt af dit indhold og ønskede platforme.

Placeringsmulighederne til Facebookannoncer er:

  • Facebook:
    • Nyheder
    • Lynartikler
    • In-Stream videoer
    • Højre kolonne
    • Foreslåede videoer
  • Instagram:
    • Nyheder
    • Stories
  • Audience Network*
  • Sponsorerede beskeder

*Audience Network er en samling af udgiversites og applikationer meget lig Googles Display netværk. Her kan du eksponere din målgruppe for dine annoncer, mens de eksempelvis tjekker blogs, forums, nyheder eller anvender nogle af Facebooks partnerapps.

Du kan læse mere om markedsføring på Facebook her

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til interesseskabende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på interaktionen med dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning. 

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din interessebaserede markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring. 

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

JA TAK, jeg vil gerne have et uforpligtende tilbud

 Kristian Kristensen
CSO / Partner

salg@retainer.dk
+45 2594 6091

Vi har blandt andet lavet for

Se vores andre Facebook produkter

Opmærksomhed

Opbyg øget opmærksomhed omkring dit brand og produkter

Læs mere

Leadgenerering

Konverter flere relevante leads med remarketing

Læs mere

Kundefastholdelse

Øg din kundefastholdelse med effektive remarketing tiltag

Læs mere