Google Adwords Display - Kundefastholdelse

Med kundefastholdelse på Google Display netværket hjælper vi dig med at re-engagere flere af dine salgs- og kundeemner, som har fuldført et mål eller foretaget en transaktion på din hjemmeside.

Vores produktløsning til kundefastholdelse er oplagt til dig, hvis:

  • Du ønsker at promovere after-sales kampagner
  • Du ønsker at tilbyde mersalg til dine kunder
  • Din kundedatabase skal oplyses om nye tiltag/produkter
  • Top-of-mind markedsføring med branding

Målretning

Den primære målretning ved kundefastholdelse er remarketing målgrupper, der er baseret på emner, som har foretaget en handling på din hjemmeside.

Afhængigt af det tekniske setup på din hjemmeside er det muligt at definere målgrupper baseret på enten fuldførelse af mål eller transaktionssporing med Google Analytics e-handelssporing.

Dette kan desuden kombineres med sidevisninger, tid på sider mv., hvilket sikrer tydeligt segmenterede målgrupper, hvor markedsføringen kan tilpasses de rette emner med relevante budskaber og CTA’er.

Derudover kan kampagnerne også målrettes interesserelaterede placeringer på Google Display netværket såsom:

  • Emnemålretning
    Kampagnen målrettes udgiversites baseret på sidens hovedemner
  • Interessekategorier
    Kampagnen målrettes emner baseret på deres tidligere adfærd
  • Placeringsmålretning
    Kampagnen kan målrettes specifikke udgiversites
  • Kontekst målretning
    Kampagnen kan målrettes udgiversites baseret på keywords

Herved kan vi sikre, at dine målgrupper ser dine annoncer på specifikke hjemmesider, brancheområder mv., hvis du ønsker at begrænse eksponeringerne eller frekvensen mod din kundedatabase.

Enhedsmålretning

På Google Display netværket kan dine kampagner målrettes specifikke enhedstyper såsom desktop, mobile enheder og tablets, operativsystemer, trådløse netværk mv.

Denne enhedsmålretning er som udgangspunkt en yderligere segmentering af din målgruppe, som er beskrevet ovenfor. Enhedsmålretningen sikrer dig visninger på relevante platforme samt mulighed for at tilpasse indholdet på landingssiden.

  • Desktop
    Stationære og bærbare computere hvor viewporten (Skærmstørrelsen) er over 7 tommer
  • Mobil
    Håndholdte enheder der indeholder opringningsfunktion
  • Tablet
    Håndholdte enheder der ikke nødvendigvis indeholder opringningsfunktion

 

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til kundefastholdende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af visninger, interaktion, leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på dit kundefastholdende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

JA TAK, jeg vil gerne have et uforpligtende tilbud

Vi har blandt andet lavet for...

SE VORES ANDRE ADWORDS LØSNINGER:

Opmærksomhed

Opbyg øget kundebevidsthed med fokus på eksponeringer

Læs mere

Interesse

Få mere trafik til dit site med CTAer tilpasset din målgruppe

Læs mere

Leadgenerering

Skab flere leads med målrettede kampagner og budskaber

Læs mere