Skab flere leads/potentielle kunder til dine sælgere med markedsføring der er målrettet kendte emner, som besøger din hjemmeside og er klar til at konvertere.

Ønsker du at fremme dine salgsaktiviteter og skabe flere relevante leads på din hjemmeside, kan vi med remarketing vise dine annoncer til kunde-/salgsemner, som har besøgt din hjemmeside, set dine videoer eller på andre måder har været i kontakt med dit brand online.

Målretning

Når du vælger leadgenererende markedsføringsaktiviteter, tager vi udgangspunkt i kampagner målrettet remarketing. Her har målgruppen kendskab til din virksomhed eller dine produkter i forvejen og er derfor tættere på en konvertering.

Leadgenererende remarketing baseres på målgrupper, der defineres ud fra dine besøgenes adfærd på din hjemmeside - om de ser dine videoer online eller eksempelvis besøger din Facebookside. Fælles for alle typer af remarketing er, at der installeres et stykke kode på din hjemmeside, som placerer en cookie på dine besøgenes enheder.

Ud fra denne cookie kan vi indsamle data om adfærd og definere relevante målgrupper, som kan sikre dig flere relevante leads.

Produkter

Når dine potentielle kundeemner er klar, handler det om at være tilstede, uanset om de er aktive på deres sociale profiler, surfer rundt på nettet, eller aktivt foretager købs- og konverteringsrelaterede søgninger.

Netop derfor dækker vi de fleste platforme online, hvor du kan ramme dine remarketing målgrupper og sikre flere relevante leads, på henholdsvis Google Adwords (både Display og Search), Facebook og LinkedIn.

 

    

Google Adwords Remarketing

Med Google Adwords remarketing sikres du en bred dækning med både push- og pull markedsføring ved hjælp af Google Adwords Display kampagner og søgeordsannoncering på Googles søgemaskine.

På Google displaynetværket sørger vi for at eksponere bannerannoncer mod dine tidligere besøgende. Med seks HTML5 annonceformater sørger vi for optimale eksponeringer, som kan sende dine salgs- og kundeemner tilbage til din hjemmeside og foretage en konvertering.

Søger dine kunde- og salgsemner aktivt på Googles søgemaskine, afdækker vi også denne platform med søgeordskampagner, som er målrettet dine relevante målgrupper ud fra deres adfærd.

Her kan vi desuden sikre en bredere dækning med søgeord, som er rettet mod dine adfærdsbestemte målgrupper.

Med Google Adwords remarketing kan du desuden også ramme din målgruppe på YouTube med videoannoncering.

Facebook Remarketing

Facebook er uden tvivl den mest populære sociale platform i Danmark, og dine kunde- og salgsemner vil uden tvivl være aktive på denne platform fra tid til anden.

Med en Facebook Pixel, som er et stykke JavaScript-kode til din hjemmeside, kan vi opsætte målgrupper, som er baseret på hjemmesideeadfærd, konverteringssporing og tidligere interaktion med dit brand og indhold på Facebook.

Dette sikrer en relevant målretning af din markedsføring og budskaber, der rammer rigtigt, når dine potentielle kundeemner er online.

LinkedIn Remarketing

LinkedIn er mange B2B-virksomheders go-to platform, når det handler om leadgenerering og markedsføring mod et professionelt netværk.

Med LinkedIns Insights Tag, som er et stykke JavaScript-kode til din hjemmeside, kan vi oprette adfærdsbestemte målgrupper ud fra dine kunde- og salgsemners adfærd på din hjemmeside.

Vi kan desuden opsætte konverteringssporing, så vi kan måle på dine leadpriser via LinkedIns annonceringsplatform.

KPI-rapportering

Vores leadgenereringskoncept baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din leadgenererende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance, hvor der blandt andet vil være fokus på konvertering/transaktioner fra dine kampagner samt brugernes adfærd på din hjemmeside. 

Retainer – Fast abonnement

Vores koncepter er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagt til at arbejde bredt på tværs af platforme. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din leadgenererende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med online markedsføring.

Kontakt os allerede i dag for et uforpligtende tilbud.

 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden