Brand remarketing

Brand eksponering målrettet dine remarketing emner styrker din profilering blandt besøg og tidligere kunder. Databaseret markedsføring mod eksisterende besøg/kunder med det formål at styrke dit brandkendskab og brand loyalitet. 

Med brand remarketing sørger du for at eksponere dine eksisterende kunder og kundeemner for dit brand mellem køb, kampagner og events. Dette sikrer, at dit brand altid er i din målgruppes underbevidsthed, når der skal tages en beslutning. 

Med en stærk brand eksponering kan du desuden påvirke kundeemner, der sammenligner produkter, priser m.m. på tværs af virksomheder. Din brand profilering kan derfor have stor indflydelse på den endelige konvertering, og er derfor et essentiel del af en online markedsføringsstrategi. 

Fleksibel Retainer aftale

Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding

Læs mere om vores Retainer aftale.

Kundetilpassede løsninger

Hos Retainer er alle løsninger tilpasset den enkelte kundes behov og ønsker. Vi ligger stor vægt på individualitet, kvalitet og udbytte.

Vores løsninger tager primært udgangspunkt i Google værktøjer med standard opsætninger, som vi herefter tilpasser den enkeltes behov. 

Dette betyder at vi hurtigt og effektivt kan opsætte dataopsamling, kampagner, branding m.m. og sikre dig det bedst mulige udbytte.

Web

 

 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden

  • Marketing
  • Hvad er remarketing?
  • Konverteringsoptimering
  • Instagram markedsføring
  • Youtube markedsføring
  • Facebook markedsføring
  • Google markedsføring
  • LinkedIn markedsføring
  • Leadgenerering
  • Messeapp
  • Kundeanalyse
  • Kundefastholdelse
  • Push pull markedsføring
  • Webanalyse