Content analyse

Med content marketing er der mange muligheder for at give kunder og kundeemner den rette information på det rette tidspunkt og gennem flere kanaler. Afhængigt af typen af virksomhed, varierer det meget hvilke kanaler har højere prioritet og hvilke der er mest optimale af benytte, for at ramme målgruppen i deres beslutningsproces, med det rette indhold.

Med en content analyse, tilbyder vi en grundig analyse, som afdækker og kortlægger jeres potentiale. Dette gør vi blandt andet, ved at gennemgå jeres hjemmeside, markedsføringskanaler, sociale medier mv. og komme med konstruktiv feedback på content muligheder.

Du kan læse mere om hvordan vi griber content ad på landingssider, hvor du kan læse mere om de forskellige typer af content og hvordan disse hver i sær kan bidrage til at øge kvaliteten af jeres content. 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden