Content marketing

I takt med den sociale evolution af internettet og web 2.0, mister traditionel et-vejs push marketing effekt. Den nye markedsføringsstrategi for online markedsføring involverer i højere grad to-vejs kommunikation med kundeemner og tjent marketing.

Dette betyder at en succesfuld online markedsføringsstrategi tager udgangspunkt i content marketing, og det at skabe værdi og troværdighed gennem indhold på tværs af kanaler. (tjent marketing).

Dine kunder og kundeemner finder dig gennem dit indhold, om det er gennem søgemaskiner, referencer eller sociale medier. Det er derfor vigtigt at udgive indhold, som skaber værdi for dine kunder/kundeemner, uanset hvor i købsprocessen de befinder sig. Content marketing tager udgangspunkt i købstragten og hvor dine kundeemner og eksisterende kunder befinder sig i købsprocessen.

Denne proces kan også ses i forhold til AIDA – Awareness, Interest, Desire og Action.

Fleksibel Retainer aftale

Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding

Læs mere om vores Retainer aftale.