Multichannel Markedsføring

Anvend flere kanaler og nå ud til din målgruppe uanset platform. Med multichannel marketing handler det om at være synlig på tværs af kanaler – Sociale platforme, Email, website, søgemaskiner m.m.

Med multichannel marketing er det vigtigt at kende dine målgrupper på tværs af kanaler og tilpasse dine budskaber bedst muligt. Dette sikrer dig øget bruger engagement på tværs af platforme. 

Nye kundeemner / Eksisterende kunder

Med multi channel marketing er det vigtigt at skelne mellem nye kundeemner og eksisterende kunder. Hvilket budskab du sender, har afgørende betydning for en mulig konvertering, leadgenerering eller involvering af brugere.

Med segmentering af målgrupper på bl.a. email og sociale medier er det både hurtigt og nemt at målrette tilpasset indhold og budskaber mod dine forskellige kundegrupper/segmenter. – Social Media Management.

Multi channel annoncering

Med multichannel markedsføring kan du nå ud til dine kunder og kundeemner næsten uanset hvor de befinder sig. Med en konsistent brand og produkt markedsføringsstrategi, kan du øge brand/produkt kendskabet og øge din konvertering.

Med display annoncering og remarketing kan vi målrette annoncer og budskaber mod helt specifikke segmenter i din målgruppe. 

Web

 

 

Salg

  • Salgsværktøjer
  • Salestool
  • Sales enablement
  • Salgsplatform
  • Salgsapp
  • Sales enablement platform
  • Salgspræsentationer
  • Hvad er CRM
  • CRM
  • Sales software
  • Salgsstyring
  • Sales management software

Viden

  • Marketing
  • Hvad er remarketing?
  • Konverteringsoptimering
  • Instagram markedsføring
  • Youtube markedsføring
  • Facebook markedsføring
  • Google markedsføring
  • LinkedIn markedsføring
  • Leadgenerering
  • Messeapp
  • Kundeanalyse
  • Kundefastholdelse
  • Push pull markedsføring
  • Webanalyse