Google Adwords Display - Leadgenerering
Med leadgenerende markedsføring på Google Display netværket hjælper vi dig med at konvertere flere relevante leads og give dine sælgere flere potentielle salgs-/kundeemner at arbejde med.
Vores produktløsning til leadgenererende markedsføring er oplagt til dig, hvis:
- Du ønsker at indsamle leads via din hjemmeside
- Du vil følge op på potentielle emner, som ikke har foretaget en handling
- Dine kundeemner skal afgive informationer for at modtage salgsmateriale
Målretning
Den primære målretning med leadgenerende markedsføring er remarketing målgrupper med emner, som har besøgt din hjemmeside eller været i kontakt med dit brand online.
Denne type målretning er især relevant som opfølgning på opmærksomheds- eller interesseskabende markedsføringsaktiviteter, hvor der sendes relevant trafik til hjemmesiden.
Med opsætningen af diverse værktøjer i vores Datapakke er det muligt at oprette adfærdsbestemte målgrupper fra hjemmesiden, som er baseret på sidevisninger, fuldførelse af bestemte handlinger mv.
Dette kan kombineres med geografiske/demografiske forhold, men som udgangspunkt vil yderligere segmenteringer være mindre relevante, da der målrettes kampagner mod allerede kendte emner.

Enhedsmålretning
På Google Display netværket kan dine kampagner målrettes specifikke enhedstyper såsom desktop, mobile enheder og tablets, operativsystemer, trådløse netværk mv.
Denne enhedsmålretning er som udgangspunkt en yderligere segmentering af din målgruppe, som er beskrevet ovenfor. Enhedsmålretningen sikrer dig visninger på relevante platforme samt mulighed for at tilpasse indholdet på landingssiden.
- Desktop
Stationære og bærbare computere hvor viewporten (Skærmstørrelsen) er over 7 tommer - Mobil
Håndholdte enheder der indeholder opringningsfunktion - Tablet
Håndholdte enheder der ikke nødvendigvis indeholder opringningsfunktion
KPI-rapportering
Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.
Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til leadgenererende markedsføring.
Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.
Retainer – Fast abonnement
Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.
Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din leadgenererende markedsføring.
Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.
Vi har blandt andet lavet for...










