Produkt remarketing

Datadrevet markedsføring af produktkategorier, varenumre m.m. målrettet mod adfærds bestemte segmenter baseret på dataopsamling. Effektiv re-engagering af potentielle og eksisterende kunde emner.

Datadrevet markedsføring af kampagner og produkt kategorier, varenumre m.m. målrettet mod adfærds bestemte segmenter baseret på dataopsamling. Effektiv re-engagering af potentielle og eksisterende kundeemner.

Automatiserede kampagner

Udfra kundedata opsamlet på jeres online platforme, kan der oprettes specifikke målgrupper på f.eks. : 

  •     Alle brugere/besøg
  •     Produktsider/produktkategorier
  •     Download
  •     Besøg fra nyhedsbreve
  •     Antal besøg
  •     Geografi - land/region/by
  •     Demografi - køn/alder
  •     Online køb/booking
  •     Kunder med login
  •     Indkøbskurv men ikke ordret
  •     Sidste online aktivitet   

Kombinationen af målgrupper og automatiserede kampagner, giver en unik tilpasning af annoncer til de enkelte besøgendes behov og interesser og sikrer samtidigt løbende markedsføring mod varme potentielle leads eller mulighed for mersalg og krydssalg til eksisterende kunder.

Ad hoc kampagner, events og budskaber.

Saml kundeemner op igen som ved sidste besøg var i begyndelsen af købsprocessen med opdaterede budskaber, som er hotte lige nu, som f.eks. :

  •     Produkt lanceringer
  •     Messe invitationer
  •     Udgivelse af videoer
  •     Tilbud
  •     Events/åbent hus 

Promovere kampagnerne og budskaber mod tidligere besøgende eller brugere. (op til 540 dage)

Gør kolde leads varme igen.

Der findes 5 overordnede typer af remarketing, som alle tager udgangspunkt i dataopsamling. Dette betyder kort og godt, at dine brugere medtages i remarketing lister, som er defineret på forhånd ud fra adfærd, demografi, geografi, e-handel m.m.

De 5 typer af remarketing er:

Fleksibel Retainer aftale

Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding

Læs mere om vores Retainer aftale.