Med kundefastholdelse på Google Adwords hjælper vi dig med at re-engagere flere af dine salgs- og kundeemner fra dit CRM (Customer Relationship Management) system.
Vores produktløsning til kundefastholdelse er oplagt til dig, hvis:
- Du ønsker at promovere after-sales kampagner
- Du ønsker at tilbyde mersalg til dine kunder
- Dine kundedatabase skal oplyses om nye tiltag/produkter
- Top-of-mind markedsføring med branding
Målretning
Den primære målretning ved kundefastholdelse er remarketing. I modsætning til leadgenerering er målgrupperne ved kundefastholdelse dine eksisterende salgs-/kundeemner fra dit CRM system, e-mail database mv.
Ved opsætning af målgrupper uploades dine data til Google Adwords, hvor de krypteres vha. Sha256 algoritmer, så dine data behandles sikkert.
På Google Adwords er det muligt at uploade e-mail lister, som herefter matches med kendte brugere. Den typiske matchrate ligger omkring 60-70 % - dog kan dette afvige afhængigt af branche, geografi mv.
Enhedsmålretning
På Google Adwords kan dine kampagner målrettes specifikke enhedstyper såsom desktop, mobile enheder og tablets, operativsystemer, trådløse netværk mv.
Denne enhedsmålretning er som udgangspunkt en yderligere segmentering af din målgruppe, som er beskrevet ovenfor. Enhedsmålretningen sikrer dig visninger på relevante platforme samt mulighed for at tilpasse indholdet på landingssiden.
- Desktop
Stationære og bærbare computere hvor viewporten (Skærmstørrelsen) er over 7 tommer - Mobil
Håndholdte enheder der indeholder opringningsfunktion - Tablet
Håndholdte enheder der ikke nødvendigvis indeholder opringningsfunktion
Søgetermer
I forbindelse med søgeordsannoncering målrettet kundefastholdelse anvendes der flere typer af søgetermer til dine Google Adwords tekstannoncer:
- Brand/Produkt- søgetermer
Søgetermer der matcher dit brand og dine produkter - Transaktionssøgetermer
Søgetermer der matcher et produkt/service specifikt - Navigeringssøgetermer
Søgetermer der foretages af emner, der i forvejen kender virksomheden
KPI-rapportering
Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.
Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til kundefastholdende markedsføring.
Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af visninger, interaktion, leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.
Retainer – Fast abonnement
Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.
Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på dit kundefastholdende markedsføring.
Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.