Google Adwords Search - Leadgenerering 

Med leadgenererende søgeordsannoncering på Googles søgemaskine kan du nå ud til din målgruppe, netop som de søger efter dine produkter og er tættere på en konvertering.

Vores produktløsning til leadgenererende søgeordsannoncering er oplagt til dig, hvis:

  • Du ønsker at indsamle leads via din hjemmeside
  • Du vil følge op på potentielle emner, som endnu ikke har foretaget en handling
  • Dine kundeemner skal afgive informationer for at modtage salgsmateriale

Målretning

Den primære målgruppe med leadgenererende søgeordsannoncering er remarketing målgrupper, der er baseret på adfærd på din hjemmeside.

Remarketing er især relevant som opfølgning på opmærksomheds- eller interesseskabende markedsføringsaktiviteter, hvor der sendes relevant trafik til hjemmesiden.

Dog pushes markedsføringen på søgeordsannoncer ikke mod brugerne - her fanger du brugerne, når de aktivt søger og øger sandsynligheden for en konvertering på din hjemmeside. 

Læs mere om push- og pull markedsføring her

Med opsætningen af diverse værktøjer i vores Datapakke er det muligt at oprette adfærdsbestemte målgrupper fra hjemmesiden, der er baseret på sidevisninger, fuldførelse af bestemte handlinger mv.

Dette kan kombineres med geografiske/demografiske forhold, men som udgangspunkt vil yderligere segmenteringer være mindre relevante, da der målrettes kampagner mod allerede kendte emner.

Enhedsmålretning

På Google Adwords kan dine kampagner målrettes specifikke enhedstyper såsom desktop, mobile enheder og tablets, operativsystemer, trådløse netværk mv. 

Denne enhedsmålretning er som udgangspunkt en yderligere segmentering af din målgruppe, som er beskrevet ovenfor. Enhedsmålretningen sikrer dig visninger på relevante platforme samt mulighed for at tilpasse indholdet på landingssiden.

  • Desktop
    Stationære og bærbare computere hvor viewporten (Skærmstørrelsen) er over 7 tommer
  • Mobil
    Håndholdte enheder der indeholder opringningsfunktion
  • Tablet
    Håndholdte enheder der ikke nødvendigvis indeholder opringningsfunktion

Søgetermer

I forbindelse med leadgenererende søgeordsannoncering anvendes der flere typer af søgetermer til dine Google Adwords tekstannoncer:

  • Brand/Produkt- søgetermer
    Søgeord der mathcer dit brand og dine produkter
  • Transktionssøgetermer
    Søgeord der matcher et produkt/service specifikt

KPI-rapportering

Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.

Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til leadgenererende markedsføring.

Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.

Retainer – Fast abonnement

Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.

Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din leadgenererende markedsføring.

Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring. 

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud. 

SE VORES ANDRE ADWORDS SEARCH PRODUKTER:

Opmærksomhed

Øg opmærksomhed omkring dit brand og dine produkter

Læs mere

Interesse

Påvirk kunderovervejelsen blandt interesserede kundeemner

Læs mere

Kundefastholdelse

Øg din kundefastholdelse med effektive remarketing tiltag

Læs mere

Vi har blandt andet lavet for...